Sølvmikken til Morgensterns Viasatkampanje
BESTE RADIOREKLAME I FEBRUAR: Morgenstern har laget kampanjen for Viasat. FOTO: Viasat
aktuelt

Sølvmikken til Morgensterns Viasatkampanje

For andre måned på rad går Morgenstern til topps i radioreklamekåringen Sølvmikken. Denne gangen med spotten «Champions League» for Viasat.

17.03.2017

Du har Champions League og så har du … annen fotball! Det er det entydige budskapet i Morgensterns enkeltspott, «Champion League», laget på vegne av Viasat og understreket med effektiv lydlegging fra produksjonsbyrået Sagveien Resort

Dette er hva juryen har å si om månedsvinneren for februar: «En fiffig idé som er rent og enkelt gjennomført. Velbalansert dramatisering som latterliggjør annen fotball sånn akkurat passe mye. Selvfølgelig skal vi se Champions League! Til og med de mindre fotballinteresserte i juryen lot seg begeistre av denne spotten, og slikt må det jo bare bli gull av. Gratulerer!»

Kreativt team hos Morgenstern har vært Torkild Jarnholt og Bjørnar Buxrud.

Andreplassen i februar gikk til DDB Oslo for deres Elkjøpkampanje, mens tredjeplassen gikk til Anorak for deres kampanje for Kolonial.no. Sageveien Resort produserte begge disse kampanjene - i tillegg til vinnerkampanjen.

Hør månedens og tidligere vinnere på gullmikken.no.