Novembersølvmikken til Try
aktuelt

Novembersølvmikken til Try

Radarparet Camilla Bjørnhaug og Preben Moan står bak TRYs kampanje for Djuice, som vinner Sølvmikken for november.

14.12.2015

Det kan være dumt og ofte ganske så upassende å gå tom for mobildata, men
det trenger du ikke bekymre deg for med Djuice-abonnement. Dette
demonstreres med tre forskjellige dramatiseringer i TRYs radiokampanje
for Djuice, som er laget i samarbeid med Verdens Sterkeste Mann.
Både vittig og relevant, mener juryen, som gir følgende begrunnelse:

"I en veldig jevn måned går førsteplassen til et knippe spotter som er
basert på et stykke innsikt flere jurymedlemmer (dessverre) kjenner seg
igjen i. Men gjenkjennbar reklame er bra, og når det i tillegg er
vittig, relevant, velprodusert og underholdende så fortjener det plassen
øverst på pallen denne gangen! 


Andreplassen denne måneden går til Antis kampanje for Jernia, mens McCanns kampanje for Stranda får tredjeplassen.

 
Hør vinnerspotene HER.