Nifs Sølvmikk-vinner
aktuelt

Nifs Sølvmikk-vinner

Trusler om vold og det som verre er preger den utrivelige radiokampanjen Dinamo har laget på vegne av Nasjonalt kunnskapsenter om vold og traumatisk stress.

11.03.2016

Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress (NKVTS) har med hjelp fra Dinamo og Verdens Sterkeste Mann laget en radiokampanje om vold og traumer i nære relasjoner. Juryen synes den var så effektiv at kampanjen nådde førsteplass i Sølvmikken for februar.

Jurybegrunnelsen lyder slik: - Her får juryen den negative versjonen av gåsehud, også kjent som "the creeps". Disse spotene leverer budskapet tydelig og er i tillegg godt produsert og rene i formen. Fin jobb!

Kreativt team bak kampanjen er Mattis Bentzen og Morten Andresen i Dinamo.

Andreplassen i februar-Sølvmikken går til TRY for en kampanje for Talkmore, mens
tredjeplassen tildeles Både Og Radiobyrå for en Ricola-kampanje. 

Hør vinnerspotene HER.