P4s Sommerturné, en unik annonsørmulighet!
P4s SOMMERTURNE: God stemning med direktesendt radio, sponsoraktiviteter og familieunderholdning
aktuelt

P4s Sommerturné, en unik annonsørmulighet!

Sommeren nærmer seg, og P4 gjør seg igjen klar til å dra på sommerturné! Vi sender sommerradio fra P4s rullende studio, byr på familieunderholdning og konkurranser. Kort sagt – en unik arena for å treffe et stort publikum i positiv feriestemning.

14.04.2016

Dette er 23. året P4 pakker traileren og legger ut på sommerturné. Mellom 2. og 23. juli besøker vi  17 av landets mest populære feriebyer langs kysten på Sør- og Østlandet. Målet er å lage god sommerstemning sammen med våre sponsorer både på lufta og på stedene vi besøker.

FAMILIEUNDERHOLDNING: Mathea-Mari skapte god stemning under turnéen i 2015
FAMILIEUNDERHOLDNING: Mathea-Mari skapte god stemning under turnéen i 2015

Økt lytting, høy kjøpekraft og mindre reklamestøy gir unik annonsørmulighet om sommeren

Under turnéperioden vil rundt 1,1 millioner ukentlige lyttere få med seg turnésendingene på radio. Tall fra TNS Gallup viser at radio er en naturlig del av ferien for svært mange av oss, og at vi om sommeren daglig hører et kvarter lengre på radio enn ellers i året. Sommeren byr i det hele tatt på en unik mulighet til å bygge kjennskap og å oppnå dominans i media innenfor den enkelte bransje. Perioden byr på lite annen reklamestøy, lang lyttertid og stor kjøpekraft pga. utbetaling av skatteoppgjør og feriepenger.

Familieunderholdning, konkurranser og flotte premier

P4s Sommerturné skal være et sted familien kan kose seg med spennende aktiviteter, smaksprøver og god underholdning, og som sponsor er man i stor grad med på å bidra til den gode sommerstemningen på turné.

POPULÆR STAND: Mye spennende på standen til  Santander i 2015
POPULÆR STAND: Mye spennende på standen til Santander i 2015

Santander Consumer Bank er – for andre år på rad – blant sponsorene, og de kan love at idrettsheltene fra Team Santander vil være til stede i flere av byene for at publikum kan få prøve krefter mot dem.

Norges Blindeforbund er også med på årets turné. De ønsker å øke folks bevissthet om hvordan det er å leve med en synshemming, og de vil gjøre det ved hjelp av det aller nyeste innenfor teknologi. Publikum skal selv få prøve hvordan store og små utfordringer i hverdagen oppleves for en med nedsatt syn.

New Balance leverer klær og sko under turneen, og heldige publikummere kan vinne sko fra årets flotte kolleksjon.

P4 oppfordrer til samarbeid mellom sponsorene og har ditt firma et budskap eller produkt som kler sommer, sol, sjø og den gode feriefølelsen vil vi oppfordre deg til å ta kontakt for et uforpliktende møte allerede i dag. Vi har lang erfaring innen event og bidrar gjerne med ideer for aktiviteter skreddersydd for din bedrift. 

Send en e-post om du er interessert i et møte: salg@p4.no

FLOTTE PREMIER: Fornøyd vinner av et par sko fra New Balance
FLOTTE PREMIER: Fornøyd vinner av et par sko fra New Balance