Sølvmikken for april til RiksTV
aktuelt

Sølvmikken for april til RiksTV

SMFB står bak vinnerkampanjen i aprilkåringen av Sølvmikken, den månedlige konkurransen som premierer Norges beste radioreklame.

26.05.2015

Med Rikspakken får du RiksTV Junior til iPad, et eget reklamefritt underholdningsunivers skreddersydd for barna. Vinnerkampanjen i april fra RiksTV og SMFB demonstrerer hvor galt det kan gå dersom du ikke skaffer underholdning som også passer for de minste.

Sølvmikkjuryen reagerte på kampanjen med skrekkblandet fryd: «Erfaring fra forrige måned viser at RiksTV lever svært god radioreklame for tiden. Denne gangen vinner de med en underholdende spot som treffer målgruppa midt i leveren. Dette vil ingen foreldre oppleve, selv om juryen veldig gjerne hører mer!»

Kreativt team hos SMFB var Hans Martin Rønneseth og André Koot. Spotene ble produsert av Sagveien Resort.

Hør vinnerspoten her.


Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider. Alle Sølvmikkvinnerne går videre til Gullmikken, radiobransjens årlige prisutdeling som arrangeres i oktober hvert år. Gullmikkens formål er å vise det beste av kreativ kommersiell radiokommunikasjon i Norge. Gullmikken skal bidra til å heve ambisjonsnivået og inspirere den enkelte utøver til kreativitet, kreativ problemløsning, nyskapning og fornyelse