case |Hjem/Interiør

Huseiernes Landsforbund med rekordresultat

Huseiernes Landsforbund ønsket å skape positiv oppmerksomhet rundt organisasjonen og samarbeidspartneren Montèr. De valgte å dele ut et kjøkken til en verdi av 200.000,- og responsen fra lytterne var enorm.
  • Produkt:
    Aubo-kjøkken fra Montér
  • Kampanjeperiode:
    Uke 15 - 19 2019
  • Kampanjetrykk:
    205
  • Flater hos oss:

Radiospotter

Kunde

Da Huseiernes Landsforening kontaktet P4 og ønsket hjelp til å skape positiv oppmerksomhet rundt deres samarbeid med Montér med en morsom og underholdende aktivitet, ble løsningen en konkurranse på lufta der lytterne kunne vinne et Aubo-kjøkken. 

P4 stilte spørsmålet: "Er du en matelsker uten en skikkelig arbeidsplass? Har du lyst til å invitere slekt og venner på middag, men trenger et nytt kjøkken? Alt du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å fylle ut skjemaet under, og fortelle oss hvorfor nettopp du fortjener å vinne!".

Kampanjen hadde spotter på lufta, daglige innslag på P4 og 7 innlegg på P4s Facebook-gruppe. Vinneren ble kåret i P4s Radiofrokost og videoen av vinneren Adrian og hans gledesutbrudd satte ny P4-rekord på Facebook med reach på over 1,3 mill. mennesker, den ble sett 568.141 ganger på en uke.

10 delvinnere vant 1000 kr i gavekort fra Montér


Mål for kampanjen

Minimum 5000 deltakere i konkurransen

Oppnådd resultat

13.518 deltakere i konkurransen 48.416 unike sidevisninger 28% av deltakerne samtykket til å motta informasjon fra Huseiernes Landsforbund 52% av alle deltakerne var mellom 30 og 49 år.