Vivikes solgte 200.000 plagg på 5 dager
case |Klær

Vivikes solgte 200.000 plagg på 5 dager

For å gi plass til ny kolleksjon i sine butikker, kjørte Vivikes i oktober 2014 en 5 dagers kampanje om sitt ryddesalg på P4+. Vivikes fikk et kjempesalg!
  • Produkt:
    Vivikes
  • Kampanjeperiode:
    Uke 42
  • Kampanjetrykk:
    85 GRP
  • Flater hos oss:

Radiospotter

Kunde

Vivikes er en kleskjede for kvinner og en del av motekonsernet Varner-Gruppen.

Vivikes inspirerer sine kunder med feminine og moteriktige plagg med god kvalitet. Deres kolleksjon består av alt fra fritidsklær til jobb-
og festantrekk.

For å gi plass til ny kolleksjon i sine butikker, kjørte de i oktober 2014 en 5 dagers kampanje på P4+.


•Budskap i spot: gigantisk ryddesalg hos Vivikes. Varer skulle selges ut til kr 50, 70, 100 og 200,-

•Andre medier i perioden var nett og print

Mål for kampanjen

Mål: skape trafikk til butikkene, genere salg og gi plass for ny kolleksjon

Oppnådd resultat

Vivikes solgte 200 000 plagg på 5 dager

Uttalelse fra kunde

«Vi hadde et tydelig og sterkt salgsbudskap, og dette passet perfekt på radio. Med radio ønsket vi å treffe våre faste kunder, men også kvinner som ikke handler hos til vanlig. Kampanjen var en kjempesuksess! Selgerne rakk knapt å få varene opp av eskene og det var lange køer foran kassene. Dette var vår første runde på radio, men vi vil definitivt vurdere det igjen når vi har et passende budskap!»

- Stine Roland, MarketingDirector Vivikes