Digitalt

En kombinasjon av spotter og bannerannonser vil gi kampanjen økt effekt og oppmerksomhet, undersøkelser viser at man kan oppnå intill 30% økt effekt av radiospoter ved styrke kampanjen med digitale flater hos P4.

Gjør radio mer attraktivt

En kombinasjon av spotter og nye digitale muligheter vil gi kampanjen betydelig større effekt og oppmerksomhet. Våre annonsører har hatt meget gode resultater ved å supplere tradisjonelle radiokampanjer med bilder, video, rabattkuponger, kontaktskjemaer for leads og linker til nettbutikk/nettside/Facebookside.

RadioSync

P4 ønsker å øke effekten av lineær radioreklame ved legge til en ny dimensjon og introduserer for første gang i Norge radioreklame synkronisert med digitale annonser. Våre systemer tillater nå å trigge displayannonser både i eget nettverk og gjennom Google og Facebook SAMTIDIG som radiospotten går på lufta. Dette øker relevansen av en allerede effektiv radioreklame og gir helt nye muligheter for interaksjon med kampanjen.

Content Marketing

P4 har jobbet med Content Marketing i mange år ved å skreddersy redaksjonelle konsepter sammen med våre samarbeidspartnere. Vi har nå også mulighet til å ta disse konseptene ut digitalt og viralt og ser at dette skaper økt interaksjon og engasjement og igjen merverdi for annonsørene.

P4+ Digital

Vårt digitale produkt omfatter:

  • p4.no, p5.no, p6.no, p7klem.no, NRJ.no
  • Webradio for samtlige kanaler (10 stk)
  • Radio Apper
  • DAB slideshow

Vi har gjennomført mange kampanjer der vi kan vise gode resultater for våre annonsører og vi kan også skreddersy løsninger som dekker akkurat dine behov.