Nettbutikkene strømmer til radio nå
HANDLER PÅ NETTET SOM ALDRI FØR: Mange nettbutikker bruker radio for å nå ut til et bredt publikum og for å tiltrekke seg nye kunder
aktuelt

Nettbutikkene strømmer til radio nå

En rekke nettbutikker har de siste månedene testet ut radio for første gang, og flere med så stor suksess at de allerede er i gang med nye kampanjer. Nettbutikkene melder om eventyrlige salg og mange nye kunder!

18.06.2020

Tradisjonelt bruker nettbutikker gjerne markedsføringskronene sine digitalt og på søkeord, men mange av dem som har holdt på en stund har nå behov for økt organisk søk og for å nå ut til massene for å få nye kunder

Få medier kan vise til så god dekning som radio, og P4 har derfor opplevd en stor vekst i antall nettbutikker som vil på radio den seneste tiden. Vi har nå 8-10 nye radioannonsører med nettbutikk på lufta, og flere forteller om svært god respons på sine kampanjer. 

Du har kanskje hørt inkclub, Fredrik&Louisa, sportmann.no, Tights.no, Skeidar, Storebrand, Hotels.com, Interflorahektapatur.no, garasjetid.no og mange andre på lufta i det siste?